jaki makijaz do czerwonej sukienki

jaki makijaz do czerwonej sukienki

Highway Traffic Dwu- zbiorowe zachowanie

natężenie ruchu jako jeden z bardziej irytujących doświadczeń współczesnej kultury. Autostrady zapewniły ulgę od tradycyjnych korków, to znaczy, że występujące na znaki stopu i sygnałów sterujących ruchem, ale drogi sami zrodził nowe rodzaje zatorów.

Ten artykuł bada ten wątek, to znaczy ruchu drogowego i zatory. Jest to drugi z szeregu dwóch części.

jaki makijaz do czerwonej sukienki

Pierwszy z serii (zatytułowanego „Highway Traffic One: unikania kolizji”) sięgnął do jednej charakterystyki ruchu, a mianowicie maksymalne natężenie ruchu autostrady może utrzymać się z różnymi prędkościami. Skupiliśmy się na dwóch podstawowych, ale dość uniwersalnych wyznaczników zachowania kierowcy. Charakterystyczną kierowca chce jechać tak szybko, jak to możliwe, gdy: 1) unikanie bilet i 2) unikanie zderzenia tylnego końca.

Z tych uwarunkowań, a trochę matematyki i fizyki, zbudowaliśmy model ilościowy. Model ten dał „wymagane następujące odległości” i „maksymalny zrównoważony przepływ ruchu” w każdym z wielu prędkościach.

jaki makijaz do czerwonej sukienki

Że modelowanie ujawnił paradoks. Ponieważ średnia prędkość wzrosła , zrównoważony przepływ ruchu również wzrosła. Innymi słowy, nasz model wskazuje, że autostrada może wytrzymać większe natężenie ruchu przy umiarkowanych prędkościach (30 do 50 mil na godzinę) niż można utrzymać w typowych „ciężkich” prędkości ruchu (zera do 20 mil na godzinę).

Dlaczego więc natężenie ruchu spadnie do niskiego zakresu w ekstremalnych zatorów, jeśli niski zakres zapewnia najgorszy przepływ? Jakie siły ruchu spadać z dużych prędkościach, czyli 60 mil na godzinę, aż do zatrzymania, jeśli wystąpi maksymalny przepływ autostradzie w 30 do 50 mil na godzinę zasięgu? My prawdopodobnie doświadczyć tego często, zwłaszcza w ruchu łączy w ramp wjazdowych.

Klucz leży w dynamiczny charakter łączenia ruchu.

– autor artykułu